سایر

طراحی سایت رایگان

پس از خرید دامنه و هاست برای طراحی سایت رایگان، باید دامنه و هاست خود را به هم متصل کنید. اگر دامنه و هاست خود را از یک شرکت هاستینگ دریافت کنید، آنها دامنه و هاست شما را برای شما متصل می کنند.

طراحی سایت

3. یک سایت با وردپرس ایجاد کنید
مرحله سوم در ایجاد یک وب سایت، راه اندازی سایت وردپرسی است. در این قسمت می خواهم در مورد آموزش راه اندازی سایت وردپرسی با شما صحبت کنم و به شما بگویم که چگونه می توانید سایت وردپرس خود را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی کنید.

زمانی که هاست و دامنه را برای سایت خود آماده کردید، نوبت به راه اندازی آن می رسد. همانطور که گفتیم، به لطف سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، تقریباً برای هر کسی امکان راه اندازی یک وب سایت وجود دارد. اگر سایت خود را با استفاده از طراحی سایت رایگان سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس اجرا می کنید. برای راه اندازی سایت خود نیازی به پرداخت هزینه به شرکت های طراحی سایت ندارید و اصلاً نیازی به سرمایه زیادی ندارید.

برای راه اندازی سایت خود باید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و غیره استفاده کنید. با استفاده از این سایت ها و سیستم های مدیریت محتوا می توانید بدون نیاز به یادگیری علم برنامه نویسی و کدنویسی یک وب سایت حرفه ای با تمامی امکانات و قابلیت ها برای خود بسازید. ایجاد یک وب سایت با استفاده از چنین سیستم های مدیریت محتوایی اصلا کار سختی نیست.

برای راه اندازی سایت خود با سایت ها و سیستم های مدیریت محتوا، ما به شما وردپرس را پیشنهاد می کنیم. وردپرس یک سایت ساز کاملا حرفه ای و با امکانات کامل است که به شما امکان می دهد هر سایتی را با هر ویژگی که می خواهید طراحی سایت رایگان برای خود ایجاد کنید. سایت آکادمی سبز با سایت ساز وردپرس راه اندازی شد. شاید بپرسید وردپرس چیست؟ وردپرس یک سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا رایگان است که به شما امکان می دهد سایت خود را بدون برنامه نویسی یا کدنویسی راه اندازی کنید.

کار با وردپرس اصلا سخت نیست و زمانی که وردپرس را در هاست خود آپلود کردید و سایت خود را راه اندازی کردید یک پیشخوان و پنل کاملا رایگان برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از افرادی که به طراحی سایت فکر می کنند فکر می کنند که باید وب سایت خود را با کد نویسی و برنامه نویسی شروع کنند و به دنبال وب سایت های اختصاصی باشند، توصیه نمی کنم برای طراحی وب سایت اختصاصی هزینه کنید.

طراحی سایت رسپانسیو

وردپرس بهترین و محبوب ترین سایت ساز در جهان است که می توانید هر سایتی را با هر راحتی برای خود راه اندازی کنید. بزرگترین سایت های جهان با استفاده از این سایت ساز وردپرس طراحی شده اند. امنیت طراحی سایت رایگان وردپرس بسیار بالاست و هر چند هفته یکبار آپدیت جدید خود را کاملا رایگان در اختیار افرادی قرار می دهد که سایت خود را با وردپرس طراحی کرده اند.

وردپرس امکانات و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید، در کمتر از یک دقیقه، اگر سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید، می توانید سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین با امکانات کامل تبدیل کنید.

برای تبدیل سایت خود به یک فروشگاه آنلاین فقط باید افزونه WooCommerce را نصب و فعال کنید که کاملا رایگان در سایت است. خیلی ساده با چند کلیک سایت شما به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل می شود. اگر می خواهید ویژگی هایی را به سایت خود اضافه کنید، می توانید از افزونه ها استفاده کنید. افزونه های رایگان و پولی زیادی وجود دارند که می توانید با هزینه بسیار کم آنها را برای افزودن امکانات به سایت خود دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید صفحه اصلی سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید، می توانید از افزونه های صفحه ساز استفاده کنید. یا اگر می خواهید یک فرم ثبت نام حرفه ای برای سایت خود ایجاد کنید، با نصب و فعال سازی افزونه فرم ساز در کمتر از چند دقیقه قادر به انجام این کار خواهید بود.

اگر می خواهید ظاهر و ظاهر سایت خود را تغییر دهید، می توانید از قالب ها و قالب های وردپرس رایگان و پولی استفاده کنید. برای مثال اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا و محمد جانبلاغی را دارید می توانید قالب وردپرس دیجی کالا و محمد جانبلاغی را تهیه کنید و با نصب این قالب ظاهر سایت خود را به یک فروشگاه اینترنتی کاملا مشابه دیجی کالا و محمد جانبلاغی تغییر دهید. ایجاد یک وب سایت با وردپرس طراحی سایت رایگان به همین سادگی است. البته در دوره آموزش طراحی وب سایت بدون کدنویسی تمامی قالب ها و افزونه های پولی وردپرس را به صورت کاملا رایگان به شما هدیه داده ایم.

نتیجه

optgif

با توجه به اینکه افراد زیادی به دنبال آموزش ساخت وب سایت هستند و می خواهند برای کسب و کار خود وب سایت ایجاد کنند، در این مرحله راه اندازی وب سایت را به صورت گام به گام به شما آموزش داده ایم.

بر خلاف تصور اشتباه بسیاری از افراد، اگر بخواهند یک وب سایت راه اندازی کنند، برای راه اندازی وب سایت خود به سرمایه زیادی نیاز دارند یا باید زبان های برنامه نویسی وب و کدنویسی را یاد بگیرند. در این مقاله کامل طراحی سایت رایگان به شما گفتیم که چگونه بدون نیاز به علم برنامه نویسی وب سایت خود را طراحی کنید.

سیستم های مدیریت محتوا طراحی وب سایت اصلا کار سختی نیست. شما می توانید با کمترین سرمایه ممکن یک وب سایت کاملا حرفه ای ایجاد کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا