ایران گردیتفریح و گردشجامعه

۲۹۳ هزار مسافر آذربایجان‌غربی خدمات نوروزی از هلال احمر دریافت کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه مسافران نوروزی تعداد ۲۹۳ هزار و ۲۳۴ نفر از پست های نوروزی جوانان هلال‌احمر استان خدمات دریافت کردند.

حمید محبوبی  افزود: در مدت ۲۳ روز گذشته ۲ هزار و ۶۸۴ نفر به روز از جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر سازمان جوانان در پایگاه‌های ثابت و سیار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۹۳ هزار و ۲۳۴ نفر از پست های نوروزی جوانان هلال‌احمر خدمات دریافت کردند افزود: در این مدت هفت هزار و ۵۱ مسافر نوروزی در خیمه‌های نماز طرح خدمات بشر دوستانه مسافران نوروزی اقامه نماز کرده‌اند.

 

محبوبی ادامه داد: ۱۰هزار و ۴۳ کودک نیز از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از خدمات فضاهای دوستدار کودک این طرح بهره مند شده اند.

وی با تاکید توزیع بسته‌های افطاری همزمان با طرح نوروزی افزود: با توجه به مقارن بودن سال جدید با ماه مبارک رمضان ۶۵ هزار و ۶۶۴ بسته افطاری نیز توزیع شده و ۲۴ هزار و ۷۳۶ نفر به پویش بهرفت پیوسته و ۳۳هزار و ۱۰۹ پویش سبز، ۱۸ هزار و ۱۵۱ نفر از خدمات امداد و کمک‌های اولیه، ۱۲ هزار و ۵۰۳ نفر نیز از آموزش‌های مهارت‌های ایمنی بهره‌مند شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا