یاداشت ها

شورای اسلامی شهر بوکان انتخاب از روی احساس نه عقلانیت

به گزارشبوکان نیوز : امروزه نقل هر محفل و هر دید و بازدیدی تحلیل و بررسی عملکرد شوراهاست که نه تنها مردم بوکان از این همه خودخواهی و سماجت به وجد آمده اند بلکه برای شهرستان های دیگر هم شده یک طنز و یک فیلم کمدی!
آن هم با نقش آفرینی یک پیر مرد که خود را قهرمان داستان می دانست اما غافل از اینکه کوچکترین محبوبیتی نه تنها نزد مردم ندارد بلکه نزد آن افرادی که خود را به آن آویزان می کرد نیز از دست داده است(کامنت های مردم گویای این واقعیت است)
* نمی دانم آن همه حرص و طمع اندوخته برای یک پیر مرد و یک پیر زن سالخورده و یک جوان بی آزار برای چیست؟ مگر در این دو ماه دو عضو شورای شهر مهاباد فوت نشدند؟
این همه پیام تسلیت مردم را به عینه دیدید؟
آنان هیچگاه برای عزل یک شهردار و آینده یک شهر معامله نکرده اند! مگر می ارزد حتی میوه فروش سر کوچه خودتان هم به شما میوه نفروشد؟ میدانید این چه پیامدی دارد؟
* مگر می شود آنقدر در برابر افکار عمومی ایستاد و با رفتار های دیوانه وار چنان منفعت شخصی اولویت کارت شده است که حاضرید برای آن از هر بی احترامی گذشت کنید ، چنان به پیکره دانشگاه پ… بوکان که خود بازنشسته آن هستید ضربه وارد کرده اید چنان به جایگاه شورا و آرای مردم ضربه وارد کرده اید که اعتماد مجدد آن برای آن سازمانها سالها طول میکشد و شاید هیچگاه ترمیم نشود.
* اگر همچون دهه ۷۰ به کار هنری مشغول می شدید شاید امروزه به جای تقدیر از هنرمند نامی کردستان ماموستا عثمان سور از شما به عنوان بهترین هنرمند در سبک بند تقدیر می کردند.
* مگر یادتان رفته در انتخابات شورا چنان خود را نوکر دست به سینه معرفی می کردید و می گفتید «هر آنچه در توان است باید کار کرد» تازه مشخص شد بر علیه مردم و بر علیه افکار عمومی هر آنچه از دستتان ساخته است کرده اید چنان طمع دنیا و حسرت و حسادت نابودتان کرده است از استرس نرسیدن به آن اهداف شوم به شریف ترین معلم آموزش و پرورش نیز حمله ور شده اید و مورد ضرب و شتم نیز قرار داده اید.
* مگر می شود حکم جلب داشته باشید دستگیر شده باشید اما آن را کذب محض بدانید مگر در دادسرا چند بار خود را خار و خفیف کردید و قربون صدقه آن معلم فرهیخته شدید که به شما رضایت دهد ؟ چطور نیم ساعت بعد آن را کذب محض دانستید؟
امروزه با عملکرد این شخص و سایر اعضای شورا چنان مورد هجمه و اشاره شهرستان های دیگری قرار گرفته ایم که این ضربه سالها طول می کشد تا آن را ترمیم کرد.

حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا