سایر

جملات انگیزشی چیست

جملات انگیزشی
گاهی وقت‌ها جملات انگیزشی فقط یک جمله نیستن و به سادگی نمیشه از کنارشون گذشت.

جملات انگیزشی، بعضی وقت ها دقیقاً در اوج خستگی ها و ناامیدی ها، یک باره با خوندن یک جمله احساس می‌کنیم چیزی درون ما به حرکت در می‌آید و گویا نیروی تازه ای برای از جا بلندشدن و ادامه دادن مسیر، به ما داده می‌شود. خیلی هامون از تأثیر جملات انگیزشی بر روی تقویت اراده و باورهامون اطلاع داریم.

وقتی با انگیزه و پر انرژی هستیم می توانیم از لحظات زندگی مان لذت بیشتری ببریم و احتمالا خوش اخلاق تر و مهربان تر هم می شویم. می توانیم بیشتر و بهتر کار کنیم به طور کلی کیفیت زندگی مان در برهه هایی که پر از انگیزه و انرژی مثبت هستیم به طور محسوسی با زمانی که بی انگیزه و ناامید هستیم تفاوت دارد.

جملات انگیزشی چه تاثیری دارند؟
احتمالا این حس برای شما آشنا باشد که ناگهان در لابلای صفحات کتابی یا تماشای فیلم و سریالی یک جمله نظر شما را جلب می کند و به شما انگیزه فوق العاده زیادی می دهد، این حس ممکن است زمانی که یک مورچه را در حال حمل دانه می بینید یا پرنده ای که به دنبال غذا می گردد را مشاهده می کنید، هم ایجاد شود.

مثلاً وقتی میگویید من موفق خواهم شد، (یا من می تونم به هدفم برسم) حس خیلی خوبی به شما دست خواهد داد. در این مقاله ۵۸ جمله ی انگیزشی را که خودمان در مجموعه ی بیشتر از یک نفر استفاده می کنیم را برای شما قرار داده ایم تا شما هم از آن ها استفاده کنید و سرشار از انگیزه و انرژی مثبت شوید.

چه زمانی از جملات انگیزشی استفاده کنیم؟
بهتر است جملات و عکس نوشته های انگیزشی را صبح بعد از بیدار شدن بخوانید تا به شما انگیزه و انرژی مثبت بدهد و بتوانید روزتان را با انرژی مثبت شروع کنید. البته می توانید همیشه یک جمله را همراه داشته باشید تا در مواقعی که احساس می کنید به انرژی و انگیزه نیاز دارید، آن را بخوانید.

در هر زمان و موقعیتی که احساس کردید نیاز به انرژی و انگیزه دارید کافی است جمله ای که خیلی به شما انگیزه می دهد و جملات مثبت برای موفقیت را تکرار کنید، به همین سادگی پر از انرژی می شوید.

استفاده از عکس نوشته های انگیزشیجملات انگیزشی
می توانید جمله انگیزشی یا عکس انگیزشی و یا عکس نوشته انگیزشی مورد علاقه خودتان را به عنوان عکس پشت زمینه موبایل یا لپ تاب خودتان قرار دهید که هر روز چند بار آن را ببینید.

قرار دادن یک متن پرینت شده داخل کیف پولتان هم ایده خوبی است، هر بار که کیف پولتان را باز می کنید با یک جمله انگیزشی خوشایند مواجه می شوید.

حتی می توانید برای یادآوری، ساعت موبایل خودتان را برای زمان خاصی در روز تنظیم کنید و متن پیام انگیزشی را هم در قسمت پیام زنگ تلفن خود وارد کنید، تا با به صدا درآمدن زنگ هشدار موبایلتان این پیام انگیزشی به شما نمایش داده شود.

می توانید جملات یا عکس نوشته های انگیزشی و جملات انگیزشی موفقیت مالی را بر روی آینه روشویی خودتان نصب کنید تا هر بار که دست یا صورتتان را می شورید این جملات را ببینید.

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا