سایر

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد ؟

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟

مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت ها که برای بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند ، پس از جستجو متوجه میشوند که سایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

خرید رپورتاژ آگهی

چطور یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

رپورتاژ یعنی چه ؟

به معنی گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده است ، repotrage یک کلمه فرانسوی است .

رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشود.

همچنین یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

رپورتاژ آگهی چگونه باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟

در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو میشود به سایت شما .
در خبرگزاری های معتبر با اتوریتی و رنک بالای گوگل منتشر میشود و سپس برای همیشه آرشیو میشود .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .

همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند،

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی

اول : نحوه تهیه رپرتاژ بسیار مهم است و لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .

دوم : در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در بیش از ۱۰۰ سایت خبری برتر
مشاوره ، تهیه محتوا براساس استاندارد های برندینگ و سئو و انتشار آن در معتبر ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران.

انتشار در وب‌سایت‌های زیر همراه با تصویر و لینک فالو به سایت شما قطعی میباشد و دقیقا در زمان مورد نظر شما منتشر میشود .

رپورتاژ در خبرگزاری های پربازدید

ویرلن مورد اعتماد برند ها

پکیج رپورتاژ آگهی

رپورتاژ
مقالات آموزشی مرتبط :

راهکارهایی برای افزایش تاثیرگذاری بر سئو و برندینگ

چگونه و با چه روش هایی میتوانیم تاثیرگذاری این تکنیک سئو سایت و برندینگ را افزایش دهیم و بهترین نتیجه را از این روش دریافت کنیم ؟

در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که این یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش “درباره ما” نیست و کاربران سایت های خبری درواقع علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر ندارند ، بنابراین در زمان نگارش متن توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را مطالعه کنند .

توصیه میکنیم تیتر رپورتاژ تا جای ممکن خبری باشد تا جذابیت بیشتری ایجاد کند و دو پاراگراف اول را بصورت مقدمه ای بر آشنایی با صنعت خود بنویسید و سپس در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح دهید .

مهمترین ویژگی ها و تمایز محصولات و خدمات خود را توضیح دهید و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شود و برای ورود به سایت شما تحریک شود .

از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید . یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی مرتبط لینک دهید .

از یک یا دو تصویر استفاده کنید و لوگوی برندتان را به بهترین نحو در تصاویر درج کنید .

تولید محتوا رپورتاژ آگهی توسط یک تیم خبره شامل خبرنگار حرفه ای ، سئو کار حرفه ای و متخصص بازاریابی و برندینگ ، خدماتی است که شرکت ویرلن ارائه میدهد .

بازاریابی آنلاین و سئو

اگر وب سایت شما از استاندارد های سئو برخوردار است ، تولید محتوا مناسب دارید ولی هنوز رتبه مناسبی در گوگل نداید ، رپورتاژ بهترین راهکار است . انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر بهترین راهکار برای سئو سایت است و بطور قطعی باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل میشود .

بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو

همانطور که میدانید روش های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپرتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه بصورت یک خبر منتشر میشود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
انتشار در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
عدم حذف از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
معرفی شخص یا برند و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وبسایت تبلیغ دهنده.
هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.
چگونه یک محتوای موثر بنویسیم ؟

محتوای خبر نباید صرفا تبلیغاتی باشد و برای کاربری که مطلب را میخواند جنبه یک خبر یا مقاله هم داشته باشد.
همیشه موثر ترین تبلیغات آنهایی هستند که غیر مستقیم تبلیغ میکنند و در ذهن مخاطب تاثیر می گذارند ، بصورتی که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد برند کنجکاو شود و همچنین تمایز های آن برند در ذهن ها حک شود .
بهتر است برای تاثیر گذاری بیشتر مطلب را با تیتر های جذاب خبری منتشر کنید.
برندهای بزرگ برای سایت های مختلفی که در کمپین وجود دارد از تیتر ، تصویر و متن های متنوع و مرتبط استفاده میکنند و از تکرار یک متن در همه سایتها خودداری میکنند.

به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته میشود و در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

رپورتاژ آگهی برای سئو سایت موثر است؟

بله؛ باتوجه به این که ۳ تا ۵ هایپرلینک فالو در محتوای رپورتاژ قرار میگیرد و این محتوای خبری بصورت دائمی در سایت های خبری پایدار است ، به بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل کمک قابل توجهی میکند.

مهمترین نکته برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی چیست؟

نحوه تولید محتوای رپورتاژ و سایت هایی که برای انتشار انتخاب میکنید بسیار مهم است. به عنوان مثال: محتوای خبر باید با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و سپس در سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

منبع:

https://www.tesmino.com/reportage/ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا