جامعهیاداشت ها

پیام نوروزی رییس شورای شهرستان ارومیه:

در سال جدید با عقلانیتی نو ارومیه‌ای نو رو بنا بگذاریم

صادق توکلی مهر، رییس شورای شهرستان ارومیه در پیان تبریک نوروزی خود گفت: اکنون که سال نو و نوروز فرا رسیده، ما نیز باید به پیام طبیعت گوش فرا دهیم و با نگرش و عقلانیتی نو ارومیه‌ای نو رو بنا بگذاریم. ارومیه‌ای که در آن خوشبختی سهمیه‌ای نیست و همه مردم از فقیر و غنی گرفته تا کرد و ترک و مسیحی همه باهم سعادت را تجربه کرده و همه باهم و به یک اندازه فرصت و امکان خوشبختی را داشته باشند.

به گزارش  آرمان خرد، در پیام نوروزی صادق توکلی مهر رییس شورای شهرستان ارومیه آمده است: به نام آفریننده چیره‌دست طبیعت و با یاد نقاش هنرمند بهار، همشهریان گرامی سلام؛ سلامی به طراوت نوروز و به فرخندگی این جشن باستانی، سلامی به تنوع همه گل‌های بهاری به مردم متنوع استان و شهرستان ارومیه، سلامی به فروزندگی خورشید و به امید برآمدن آفتاب توسعه و سعادت برای مردمان شریف ما.
مردم شریف ایران، به ویژه مردم استان و همچنین شهرستان ارومیه، اینجانب صادق توکلی‌مهر جشن باستانی نوروز را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سال نو، سالی پر از برکت و رونق برای همه ما باشد.
همانطور که در جریان هستید ما چند روزی قبل از رسیدن نوروزِ پیروز، شاهد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودیم و دیدیم که مردم استان و شهرستان با حضور در انتخابات، خواهان رسیدن صدای‌شان به مراکز قدرت و تصمیم‌گیری بودند.
نتایج انتخابات پرده از واقعیت‌هایی برداشت که برخی سال‌ها تلاش کردند آن‌ها را کتمان کرده و یک ستون شهر و استان را نامرئی سازند غافل از اینکه بدیهیات و واقعیات را نمی‌توان انکار کرد و آنکه به جدال با واقعیت می‌رود خود را خسته و جامعه را دچار زحمت و عقب‌ماندگی می‌کند.
من از این فرصت استفاده کرده و به همه مردم استان اعم از کرد و ترک و شیعه و سنی و ارمنی و آشوری اعلام می‌کنم که ما محکوم به باهم بودن هستیم و هیچ راهی به خوشبختی غیر از قبول همدیگر نداریم.
یعنی اینکه خوشبختی هریک لزوما از مسیر بدبختی دیگری عبور نمی کند .عزیزان و سرورانم، یکبار و برای همیشه ما باید تکلیف خود را با این موضوع مشخص کنیم که ما یا همه باهم خوشبخت می‌شویم یا در صورت جدال، همه با هم به نفاق و بدبختی سلام خواهیم کرد. هم‌اکنون آمار و شاخص‌های توسعه نشان می دهد که کسانی که با انکار برخی مدعی خوشبخت کردن عده دیگر بودند اتفاقا همه را خانه خراب کرده و استان و شهرستان را در قعر جدولهای توسعه میخکوب کرده‌اند.

اکنون که سال نو و نوروز فرا رسیده، ما نیز باید به پیام طبیعت گوش فرا دهیم و با نگرش و عقلانیتی نو ارومیه‌ای نو رو بنا بگذاریم. ارومیه‌ای که در آن خوشبختی سهمیه‌ای نیست و همه مردم از فقیر و غنی گرفته تا کرد و ترک و مسیحی همه باهم سعادت را تجربه کرده و همه باهم و به یک اندازه فرصت و امکان خوشبختی را داشته باشند.
نوروز فرخنده
ایران پاینده و زنده باد خوشبختی همگانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا