جامعه

مخاطب میلیونی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها در تلوبیون

پلتفرم تلوبیون با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود، در پویش زندگی با آیه‌ها مشارکت کرده و به شکل ویژه، میزبان برگزاری ۱۸۳ مسابقه برخط این پویش ملی بود که همزمان با پخش تلویزیونی برگزار شد. تیزر تبلیغاتی این پویش نیز پیش از پخش سایر محتوای موجود در تلوبیون بیش از ۹ میلیون مرتبه پخش شد. مهم‌ترین مشارکت تلوبیون در این پویش، برگزاری مسابقه آنلاین (تله‌کیو) زندگی با آیه‌ها بود که به شکل آنلاین ۱۸۳ مسابقه برگزار شد و کاربران بیش از ۵۸۰ هزار بار در آن مشارکت کردند. علاوه بر اینها امکان شرکت در پویش مردمی زندگی با آیه‌ها و بارگزاری محتوای ویدیویی از عموم مردم نیز فراهم شد و ویدیوهای مردم به صفحه ویژه این پویش ارسال شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا