جامعه

با حضور اساتید برجسته؛ اولین دورە سمپوزیوم مجسمە‌سازی در مهاباد برگزار می شود

شهردار مهاباد گفت: نخستین دورە‌ی سمپوزیوم مجسمە‌سازی مهاباد از روز اول اردیبهشت سال جاری آغاز بە کار خواهد کرد و دست کم بە مدت ١٠ روز ادامە خواهد داشت.

به گزارش آرمان خرد از شهرداری؛ بابک رستم‌پور افزود: این رویداد بزرگ بە میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، با حضور اساتید و هنرمندان نامدار؛ هادی ضیاالدینی، مهدی ضیاالدینی، بشیر ناصری، رضا قره‌باغی، بیژن غنچه‌پور و ناصر خاورزاده برگزار می گردد.

رستم‌پور همچنین اضافە کرد: سمپوزیوم مهاباد بە عنوان نخستین رویداد از نوع خود در منطقە بە صورت زندە در فضای باز برگزار خواهد شد کە برای این منظور پلازای میدان منگوران انتخاب شدە است.

او بیان کرد: عموم شهروندان این امکان را خواهند داشت کە در ساعات فعالیت هنرمندان، هرروز از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۰ از سمپوزیوم بازدید کنند.

شهردار مهاباد ضمن تاکید بر آمادگی کامل شورای اسلامی شهر و شهرداری برای برگزاری بی‌نقص سمپوزیوم، اظهار کرد: تمامی تلاش خود را خواهیم کرد کە تجربە‌ای بە یادماندنی برای هنرمندان و مخاطبان سمپوزیوم رقم بزنیم.

رستم پور در این راستا ضمن دعوت از عموم شهروندان برای بازدید از سمپوزیوم، درخواست کرد کە مراجعین، برای عدم بروز اخلال در روند کار هنرمندان، همکاری کامل را با عوامل اجرایی سمپوزیوم بە عمل آورند.

او تصریح کرد: اولین دورە سمپوزیوم مجسمەسازی مهاباد با موضوع سردیس مشاهیر و با استفادە از متریال فایبرگلاس برگزار می‌شود و انتظار می‌رود در دورە‌های آتیِ این سمپوزیوم، شاهد تنوع در موضوع و متریال کاربردی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا