بین الملل

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی برای استان‌ها اختصاص یافت

– وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار فرهنگی برای استان ها اختصاص یافته که با ارائه طرح های موثر و قابل انجام، تخصیص داده می شود.

محمدمهدی اسماعیلی در جمع مدیران زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور استاندار آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد، افزود: این امر برای توسعه زیرساختی و اجرای طرح های موثر در حوزه فرهنگی اختصاص می یابد.

او اضافه کرد: آذربایجان غربی از استان های فعال در حوزه فرهنگی به شمار رفته و می تواند از این اعتبار در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی و توسعه زیرساختی استفاده کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نگاه دولت سیزدهم، نگاه عدالت محور، مردم پایه و به دنبال الگوی جدید حکمرانی فرهنگی بوده و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

اسماعیلی بیان کرد: طبق الگوی نوین حکمرانی فرهنگی، دولت از تصدی گری به سمت تنظیم گری، نظارت، تسهیل و حمایت حرکت می‌کند.

او در ادامه با تاکید بر اجتناب از موازی کاری و انجام کارهای کم بهره، گفت: دولت زمینه ای فراهم خواهد کرد تا اجرای فعالیت ها به مردم واگذار شود و بتوانیم با مدیریت مناسب و تسهیل گری، زمینه بهبود فعالیت ها را فراهم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان، توجه به تقویت پایه های فرهنگی کشور را مورد تاکید قرار داده و اظهار کرد: در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان، با همه توان وارد شده و با استفاده از همه ظرفیت ها، در راستای مقابله با این تهاجم بی امان تلاش خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا