جامعه

موکریان غمگین است و نقده داغدار از دست دادن فرزندان غیور خود

 

🔻عرض تسلیت برای کوهنوردانی که در مسیر فتح قله رندوله، ابدی شدند

 

🔹کوهنوردی ترکیبی از جستجوی ناشناخته هاست و اساسا این چیزیست که باعث پدیداری این رشته ورزشی به شکل اولیه آن شد. اولین کوهنوردان در حقیقت کاشفان و جستجوگرانی بودند که به دنبال نقاط بکر و دست نخورده راهی بالاترین نقاط جهان شدند. این یک سفر برای پیدا کردن چیزی بود که دیگران هنوز به آن نرسیده بودند و این مفهوم در قله ها یافت می شد. پس کوهنوردی عشق است.

🔸گرفتار شدن اعضای تیم کوهنوردی کاویان نقده در ارتفاعات کوهستانی رندوله اشنویه که در یک حادثه ناگوار دچار سانحه ریزش بهمن شدند، مایه نگرانی و اندوه و ناراحتی جامعه ورزشی کشور شد. پس از اعزام تیم های امداد و نجات هلال احمر اشنویه برای نجات پنج کوهنورد مفقود شده به ارتفاعات کوه رندوله، خوشبختانه آقایان «مبین جسمی» و «سلام بهمن‌یار» نجات یافتند و به بیمارستان شهر اشنویه انتقال داده شدند.

🔹بعد از گذشت ۵ روز در شرایط سخت جوی به دلیل کولاک و بارش شدید برف، برای تیم‌های امدادی حاضر در ارتفاعات رندوله جهت یافتن ۳ کوهنورد گم‌شده، پیکرهای بی جان کوهنوردان مفقودشده عضو گروه کوهنوردی کاویان نقده‌ توسط امدادگران پیدا شد که هر سه کوهنورد به علت سرمازدگی جانشان را از دست دادند.

🔸‏هیچ عرضی نیست، جز یک دل سرشار از غم و درد. اینجانب این مصیبت اندوهبار و ضایعه تأسف برانگیز درگذشت کوهنوردان پرافتخار و عزیزمان «رضا کایشی»، «محسن عزیزی» و «محمد رویان» را که در مسیر فتح قله رندوله ابدی شدند، به جامعه ورزش کشور، خانواده های معزز و محترم ایشان، اعضای باشگاه کوهنوردی کاویان نقده، همه علاقه مندان به ورزش کوهنوردی و مردم بزرگ ایران از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی و برای مصدومان این حادثه تلخ، شفای عاجل و برای بازماندگان داغدار صبر و بردباری مسئلت دارم. روحشان قرین رحمت حق، یادشان گرامی و نامشان جاودان.

✍🏻 سلیمان فیضی

🔹خدمتگزار همیشگی مردم دانا و فرهیخته بوکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا