جامعه

دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از چهار سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ “خداداد رشیدی ” در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی اخذ یک فقره نیابت قضائی از دادگاه کیفری ایلام مبنی بر دستگیری قاتلی که به اتهام قتل از سال ۱۳۹۹ تا کنون تحت تعقیب و متواری می‌باشد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۹۹ در شهرستان چرداول با سلاح گرم مرتکب قتل شده بود به یکی از استان شمالی فرار کرده و با تغییر هویت و چهره در آنجا سکونت دارد.

سرهنگ رشیدی یادآور شد: با نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی با هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت، مقتول را با سلاح گرم به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت، خاطرنشان کرد: پس از اینکه متهم صراحتا به قتل اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا