جامعه

موکریان غمگین است و نقده داغدار از دست دادن فرزندان غیور خود

 

?عرض تسلیت برای کوهنوردانی که در مسیر فتح قله رندوله، ابدی شدند

 

?کوهنوردی ترکیبی از جستجوی ناشناخته هاست و اساسا این چیزیست که باعث پدیداری این رشته ورزشی به شکل اولیه آن شد. اولین کوهنوردان در حقیقت کاشفان و جستجوگرانی بودند که به دنبال نقاط بکر و دست نخورده راهی بالاترین نقاط جهان شدند. این یک سفر برای پیدا کردن چیزی بود که دیگران هنوز به آن نرسیده بودند و این مفهوم در قله ها یافت می شد. پس کوهنوردی عشق است.

?گرفتار شدن اعضای تیم کوهنوردی کاویان نقده در ارتفاعات کوهستانی رندوله اشنویه که در یک حادثه ناگوار دچار سانحه ریزش بهمن شدند، مایه نگرانی و اندوه و ناراحتی جامعه ورزشی کشور شد. پس از اعزام تیم های امداد و نجات هلال احمر اشنویه برای نجات پنج کوهنورد مفقود شده به ارتفاعات کوه رندوله، خوشبختانه آقایان «مبین جسمی» و «سلام بهمن‌یار» نجات یافتند و به بیمارستان شهر اشنویه انتقال داده شدند.

?بعد از گذشت ۵ روز در شرایط سخت جوی به دلیل کولاک و بارش شدید برف، برای تیم‌های امدادی حاضر در ارتفاعات رندوله جهت یافتن ۳ کوهنورد گم‌شده، پیکرهای بی جان کوهنوردان مفقودشده عضو گروه کوهنوردی کاویان نقده‌ توسط امدادگران پیدا شد که هر سه کوهنورد به علت سرمازدگی جانشان را از دست دادند.

?‏هیچ عرضی نیست، جز یک دل سرشار از غم و درد. اینجانب این مصیبت اندوهبار و ضایعه تأسف برانگیز درگذشت کوهنوردان پرافتخار و عزیزمان «رضا کایشی»، «محسن عزیزی» و «محمد رویان» را که در مسیر فتح قله رندوله ابدی شدند، به جامعه ورزش کشور، خانواده های معزز و محترم ایشان، اعضای باشگاه کوهنوردی کاویان نقده، همه علاقه مندان به ورزش کوهنوردی و مردم بزرگ ایران از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی و برای مصدومان این حادثه تلخ، شفای عاجل و برای بازماندگان داغدار صبر و بردباری مسئلت دارم. روحشان قرین رحمت حق، یادشان گرامی و نامشان جاودان.

✍? سلیمان فیضی

?خدمتگزار همیشگی مردم دانا و فرهیخته بوکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا