مهاجرت

قوانین کره جنوبی برای ایرانیان مهاجر

در میان کشورهای آسیایی به غیر از ژاپن، کره جنوبی نیز جزو کشورهایی است که سطح زندگی مناسبی دارند. این استانداردها شامل آموزش، بهداشت، تامین اجتماعی و بسیاری موارد دیگر است. به عنوان مثال، امید به زندگی در کره جنوبی یکی از بالاترین ها در جهان است. اگر شما به دنبال مهاجرت به کره جنوبی هستید این مطلب برای شماست.

قوانین کره جنوبی برای ایرانیان

اگر به دنبال مهاجرت و زندگی در کره جنوبی هستید، باید بدانید که 6 روش قانونی برای این منظور وجود دارد. تولد، ازدواج، تحصیل، کار، روش های مبتنی بر توانایی مالی فرد و همچنین روش خوداشتغالی که مخصوص افراد خاص است. تنها راه غیرقانونی مهاجرت، پناهندگی است که به دلیل خطرات و مشکلاتی که به همراه دارد به هیچ وجه توصیه نمی شود.
فردی که در کره جنوبی متولد شده باشد در صورتی تابعیت این کشور را به دست می آورد که یکی از والدین تابعیت کره جنوبی را داشته باشد. بنابراین اگر یکی از والدینش ایرانی و دیگری کره ای باشد می تواند تابعیت کره جنوبی را بگیرد.

ازدواج

اگر یک ایرانی با یک شهروند کره جنوبی ازدواج کند، ابتدا اجازه اقامت در کره جنوبی را می گیرد.معمولا بعد از 3 سال و در صورت اثبات صحت ازدواج، یک ایرانی می تواند برای تابعیت کره جنوبی اقدام کند.

تحصیلات

قوانین زندگی در کره جنوبی در خصوص تحصیل در این کشور به گونه ای است که تنها با تحصیل در کره جنوبی نمی توانید اقامت دائم کره جنوبی را دریافت کنید. در واقع پس از اتمام تحصیل، اگر بتوانید قرارداد کاری ببندید و مجوز کار در کره جنوبی بگیرید، پس از چند سال می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

کار کنید

برای دریافت ویزای کار کره جنوبی و اقامت کاری در این کشور انواع مختلفی از ویزا وجود دارد که با توجه به مشاغل و نیازهای مختلف تعریف می شود. به طور کلی، برای دریافت ویزای کار در کره جنوبی مانند سایر کشورها باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشید.

سرمایه گذاری

روش های مختلفی برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد. از جمله خرید دارایی و خرید بخشی از سهام شرکت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا