مهاجرت

روش های مهاجرت به روسیه 2023

اگر دنبال مهاجرت و اخذ اقامت روسیه هستید پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید. هر آنچه که شما در مورد نحوه و راه های مهاجرت به روسیه باید بدانید را در این مقاله برای شما گرد هم آورده ایم.

انواع روش های مهاجرت به روسیه

روش های مختلف مهاجرت و اقامت روسیه شامل موارد زیر می شود.

  1. تحصیلات
  2. کار کردن
  3. ازدواج
  4. سرمایه گذاری ها
  5. پناهندگی

در این بخش لازم است در مورد اعطای اقامت روسیه از طریق تولد فرزند به شما بگویم. باید بدانید که روسیه این قانون را رعایت نمی کند و تولد فرزند در این کشور منجر به اعطای اقامت نخواهد شد.

مهاجرت به روسیه از طریق ویزای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به روسیه است. اساساً این ویزا برای بازرگانان صادر می شود و به آنها اجازه ورود به روسیه را می دهد. لطفا توجه داشته باشید که این نوع ویزا فقط برای یک دوره 1 ساله معتبر است. ویزای سرمایه گذاری می تواند یک، دو یا چندگانه باشد.

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری روسیه از وزارت امور خارجه آن کشور باید از نمایندگان منطقه یا دفاتر محلی خاص و یا از وزارت امور داخله درخواست شود. از ویزای تجاری می توان برای مقاصد غیر تجاری نیز استفاده کرد. لطفا توجه داشته باشید که وزارت امور خارجه روسیه درخواست های ویزای تجاری را پس از 45 روز بررسی می کند.

این نوع ویزا همچنین برای خارجی هایی که برای مقاصد سرمایه گذاری وارد روسیه می شوند (به عنوان مثال: نمایندگان دولت های خارجی، اعضای هیئت های رسمی، بازدیدکنندگان از مبادلات فرهنگی یا ورزشی و غیره) صادر می شود.

برخی از گردشگرانی که قصد اقامت بیش از 30 روز در روسیه را دارند نیز در برخی موارد از این نوع ویزا استفاده می کنند. اعتبار این ویزا 12 ماه پس از صدور می باشد اما متقاضیان می توانند حداکثر 90 روز ویزای خود را در یک دوره 180 روزه تمدید کنند. توجه داشته باشید که برای اقامت بیش از 3 ماه در این کشور گواهی عاری از HIV لازم است.

مهاجرت به روسیه از طریق اخذ ویزای کار و تخصص

یکی از راه های مهاجرت به روسیه از طریق کار و تجربه می باشد. راه های مهاجرت و کار در روسیه برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. برای مهاجرت کاری به روسیه به ویزای کار نیاز دارید. این ویزا به کارمندان خارجی شرکت های روسی اعطا می شود.

این ویزا از سه ماه تا یک سال با مجوز چند بار ورود معتبر است. ویزای کار می تواند بر اساس مجوز، کار و دعوت نامه رسمی برای کار در روسیه صادر شود.توجه داشته باشید که شرکت ارسال کننده دعوتنامه با

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا