جامعه

رییس جمعیت هلال احمر ایران: ٩٠٠ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در کشور توزیع می شود

رییس جمعیت هلال احمر کشور از ارتقای تجهیزات جمعیت هلال احمر در کشور خبر داد و گفت: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، ترخیص شده و به زودی سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش آرمان خرد ، پیرحسین کولیوند روز سه شنبه در آیین اختتامیه هفته هلال احمر که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، افزود: طبق آمار در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر در کشور عضو داوطلب جمعیت هلال احمر هستند.

او اضافه کرد: ارتقای تجهیزات و استفاده از ابزار پیشرفته از جمله برنامه های مهم جمعیت هلال احمر در کشور به شمار می رود که در این راستا ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، ترخیص شده و به زودی سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور نیز با قدرت در دستور کار قرار دارد و در کنار ارتقای کمی داوطلبان و افزایش کمی و کیفی تجهیزات، بهبود کیفی با ارائه آموزش های مستمر و حرفه ای اجرایی می شود.

او گفت: یکی از مهمترین شاخصه های توسعه در دنیای امروز را منابع انسانی دانست و ادامه داد: این منابع، اصلی ترین سرمایه این نهاد به شمار می روند که با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی، بیمه و افزایش حقوق داوطلبان در دستور کار قرار دارد و با اقدامات صورت گرفته و نگاه مثبت دولت سیزدهم، ۲۰ هزار امدادگر در کشور بیمه شده اند.

کولیوند با قدردانی از حمایت های رییس جمهور در خصوص توجه ویژه به هلال احمر اضافه کرد: با حمایت آیت الله رییسی، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا