خبرهای اقتصاد

سردار نقدی: رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بود

سردار نقدی: رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بود
سردار نقدی : ️نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش تبیین جهاد با اشاره به اینکه امروز در محاصره تبلیغات دشمن هستیم، گفت: دشمن پس از شکست نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و جبهه های اختلاف، به توطئه های تبلیغاتی و رسانه ای متوسل شد
وی گفت: امروز 200 شبکه ماهواره ای و 300 تلویزیون فارسی ماموریت اجرای توطئه های تبلیغاتی دشمنان علیه نظام اسلامی را بر عهده دارند و هدف اصلی آنها ناامید کردن مردم است، لذا جهاد تبیین یک وظیفه قطعی و فوری است. ”

وی با اشاره به انزوای آمریکا گفت: امروز در صحنه سیاسی در حالی که آمریکا منزوی است، ایران در آغوش جهان قرار گرفته است.

سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته بیشتر از آمریکا بوده است و این مشکلات واقعیتی است که مردم باید نسبت به آن آگاه باشند.

سردار نقدی همچنین با اشاره به رشد سلامت در کشورمان گفت: رتبه کشورمان بر اساس آمار جهانی بهداشت از نظر امید به زندگی نیز بالا رفته است. ایران قبل از پیروزی انقلاب در سال 57 در رتبه 101 قرار داشت و امروز از نظر امید به زندگی در رتبه 49 قرار دارد.معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چه توطئه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان در سال گذشته پس از فوت یک زن بود که جلوی دوربین و در سالنی که تعداد زیادی از زنان در آن حضور داشتند. حاضر.

وی گفت: در حالی که خودشان جلوی دوربین جنایت می کنند و آمار نشان می دهد در یک سال بیش از 4 هزار نفر توسط پلیس آمریکا کشته شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا