جامعه

زلزله خوی آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نکرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بررسی های انجام گرفته خوشبختانه در زلزله اخیر خوی آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است.
پیمان آرامون اظهار کرد: با اعلام ریزش برداری در محورهای خوی – قطور و خوی – چالدران در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله توسط ماشین آلات راهداری شامل یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر در هر یک از محورهای ذکر شده حاضر شدند و هم اکنون تردد در این محورها بدون مشکلی در جریان است.

او با ابراز همدردی با زلزله زدگان شهرستان خوی افزود: در محورهای روستایی قاشقابلاغ ، بیانلو و حصار کوچک هم ریزش کوه و مسدودی وجود داشت که این محورهای روستایی نیز توسط راهداران با یک دستگاه لودر در اسرع وقت بازگشایی و امکان اعزام کامیون های حامل چادر و اقلام ضروری هلال احمر به این مناطق زلزله زده میسر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: اعزام ۶ دستگاه کامیون برای بارگیری و حمل چادر و اقلام ضروری از هلال احمر شهرستان های ارومیه ، ماکو ، چالدران و خوی به مناطق زلزله زده توسط این اداره کل از سایر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی بوده است.

آرامون گفت : با بررسی های انجام گرفته خوشبختانه در این زلزله آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا