جامعه

توضیح پلیس در خصوص ضرب و شتم یک زن در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در خصوص ضرب و شتم یک زن عضو باند جعل اسکناس و کلاهبرداری و سرقت به عنف در ارومیه توسط پلیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آرمان خرد، سرهنگ صادق شکری در تشریح این خبر اظهارکرد: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شیطنت برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این خانم یکی از اعضای باند جعل اسکناس، کلاهبرداری و سرقت به عنف است که با صحنه سازی و پرت کردن خودش از خودرو باعث فرار همدستش می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی همکارانم در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری متهمه شناسایی و پس از تعقیب و گریز نهایتاً در یکی از محلات ارومیه با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ شکری خاطر نشان کرد: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با بررسی و دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند و پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا