بین المللخبرهای سیاسی

کفگیر تحریم‌های آمریکا به ته دیگ خورده است

 استاندار کرمانشاه گفت: آمریکا تمامی تحریم های ممکن در حوزه اقتصادی را به اجرا گذاشته و اکنون به سراغ تحریم های سیاسی رفته است، این نشان می دهد که کفگیر تحریم های اقتصادی آمریکا به ته دیگ خورده است.

 هوشنگ بازوند روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان حوزه صنعت به مناسبت روز ملی صنعت و معدن که با حضور معاون وزیر صمت، مصری نایب رئیس مجلس و حاتمی معاون اقتصادی استاندار برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی گزینه مقاومت را در نظر گرفته و ملت نیز یک صدا در برابر آمریکا ایستاده است.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای مقاومت، رونق تولید است و این رونق تولید را باید با کمک تولیدکنندگان و مدیران ایجاد کنیم‌. همه باید برای عبور از این بحران اقتصادی پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در آرایش مقاومت اقتصادی نباید از موضع ضعف فقط به بیان کمبودها بپردازیم؛ داشته‌ها و دستاوردهای ما بسیار است.
وی در ادامه با بیان اینکه باید خودمان استان کرمانشاه را بسازیم و منتظر دیگران نباشیم‌، گفت: نمایشگاه رونق تولید ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف را بخوبی به نمایش گذاشت.

بازوند گفت: نمایشگاه رونق تولید نشان داد که کرمانشاه دارای توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند از آن‌ها برای توسعه استان بهره گرفت. دیروز نیز سه تن از صنعت گران شایسته استان از دست رئیس جمهوری لوح تقدیر گرفتند که مایه افتخار است.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه رونق تولید یک حرکت رو به جلو در استان کرمانشاه بود.

نخستین نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه با حضور حدود ۱۰۰ واحد تولیدی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه عصر روز دوشنبه دهم تیر آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در مساحتی به میزان سه هزار متر مربع از دهم تا سیزدهم تیر دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا