جامعهخبرهای اقتصاد

فرماندار بوکان: پرداخت تسهیلات ابلاغی توسط دولت در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد

به گزارش «پایگاه خبری آرمان خرد» فرماندار بوکان گفت : پرداخت تسهیلات ابلاغی توسط دولت و جذب کامل سهمیه شهرستان بایستی در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.


محمد امین زاده فرماندار بوکان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان که با حضور روسای بانک‌ها و ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید با اشاره به اینکه بانک‌ها علاوه بر انجام امورات روزانه بانکی موظف به اجرای سیاست‌های دولت و اعطای تسهیلاتی هستند که دولت برعهده بانک‌ها می‌گذارد، گفت: پرداخت تسهیلات ابلاغی توسط دولت و جذب کامل سهمیه شهرستان بایستی در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد. وی ادامه داد: در این راستا حداکثر تعامل با مراجعین و متقاضیان استفاده از این وام‌ها ضمن رعایت بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بانکی صورت گیرد.
«امین‌زاده» در ادامه به اهمیت پرداخت تسهیلات ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، تسهیلات اشتغالزایی، وام ودیعه مسکن و وام ازدواج اشاره کرد و افزود: روسای ادارات متولی که عهده‌دار معرفی متقاضیان به بانک‌ها هستند، لازم است ضمن تعامل و رایزنی با مدیران بانک‌ها، پیگیر حل مشکل متقاضیان با هدف جذب کامل سهمیه‌ها ابلاغی به شهرستان باشند.
وی بر لزوم دفاع و حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و اظهارداشت: تمامی ادارات و نیز بانک‌ها، حامی و کمک‌حال کسانی باشند که باعث ایجاد اشتغال خواهند شد و بایستی سخت‌گیری‌ها کاهش و امورات پرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان تسهیل گردد.
در این جلسه روسا ادارات حاضر در جلسه گزارشی از تعداد و میزان پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان به بانک‌ها سطح شهرستان و مشکلات موجود در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را ارائه دادند.
مدیران بانک‌ها نیز گزارش از عملکرد خود در حوزه‌های مختلفی همچون تسهیلات اشتغال‌زایی، ازدواج، وام ودیعه مسکن و غیره ارائه داده و مسائل و مشکلات حوزه بانکی را مطرح نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا