سایر

طراحی سایت

طراحی سایت پاسخ آن خیلی ساده است . طراحی سایت به معنی کوشش جهت شکل دهی یک پایگاه اینترنتی برای عرضه کالا ، سرویس های گوناگون یا اگاهی دادن و مطلع ساختن سایرین از خدمات شما است. طراحی وب سایت فرایندی است متشکل از صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و به کارگیری اصول سئو برای راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کار شما .
امروزه هر کسب و کاری برای معرفی بهتر خود در فضای آنلاین طراحی سایت به وب سایت نیاز دارد. نحوه طراحی وب سایت بسیار مهم است چرا که باید به راحتی خدمات شما را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارد .در واقع اگر می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند طراحی کنید که با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به مخاطبان خود ارائه دهید باید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید و برای حضور در صفحه اول نتایج جستجو باید تمام اصول فنی ، ظاهری و طراحی یک وب سایت را رعایت کرده باشید.

وظایف طراحی سایت چیست؟

وظایف طراح سایت بر اساس اینکه در چه فرایندی از طراحی سایت مشغول به کار است فرق دارد . در کل برای طراحی سایت، به دو گروه یا شخص جهت طراحی Back-end یا همان قسمت کدها و Front-end احتیاج داریم.
وظیفه نوشتن کدهای گوناگون جهت به وجود اوردن ساختار اصلی وب سایت بر دوش کارشناس طراحی Back-end است . این کدها ان مواردی اند که از دید مشاهده کنندگان سایت مخفی هستند و بیش از هر چیز مسئولیت به کار طراحی سایت انداختن و کار کردن یک سایت را بر دوش دارند . یک کارشناس طراحی سایت که مسئولیت گسترش Back-end را به دوش دارد از زبان های برنامه‌نویسی مانند Python، ASP و PHP بهره مند می شود .

در قسمت طراحی Front-end کلیه امور جهت مطلوب شدن طراحی سایت خصوصیات دیداری یک سایت اعمال می‌شوند. در اصل همه مواردی که کاربر سایت مشاهده می کند ، برایند فعالیت یک گسترش دهنده Front-end یا همان فردی است که با بهره گیری از کدهای گوناگون ظاهر وب سایت را سازمان دهی می کند. برای گسترش ظاهر سایت، به کد نویسی احتیاجی نیست و نوشتن این کدها با زبان‌هایی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام می شود . به خاطر داشته باشید که در روند طراحی سایت همکاری با یک گرافیست وب می‌تواند برایند مطلوب تری داشته باشد . قبل از انتخاب یک طراح سایت نکات کار با طراح وب سایت را مطالعه کنید.

ابزار مورد نیاز برای طراحی سایت

یکی از مهترین و در واقع اصلی ترین وسیله یا ابزار جهت طراحی وب سایت یک کامپیوتر خوب با سیستم عامل به روز و شایسته است. اما با اهمیت تر از آن ، وسیله اصلی طراحی وب یا همان زبان های برنامه نویسی گوناگون هستند.
ابزار طراحی سایت، اصولا بر اساس اینکه در چه روندی از طراحی وب  مشغول به کار هستند ، می تواند باهم فرق داشته باشند . با سپری شدن زمان نسخه‌های تازه در این ابزارها جای نسخه های قبلی را می گیرد تا کار طراحی سایت را اسان تر و بهتر کنند. البته قابل ذکر است که فناوری اصلی که هر یک از این وسایل دارند ، ثابت مانده و تنها عملکرد آن‌ها دچار تحول می شود.
یک طراح سایت از وسایل و فناوری هایی مانند HTML، CSS، PHP یا هر زبان و فناوری دیگری در ارتباط با طراحی سایت بهره مند می شود.

انواع طراحی سایت

– طراحی سایت استاتیک
در طراحی سایت استاتیک، یک فایل جدا برای هر صفحه وب سایت طراحی سایت بر سرور سیو می گردد و هر دفعه که این صفحه لازم باشد ، بهینه از سرور بازخوانی می شود و برای مخاطب نشان داده می‌شود. از امتیازات این سبک طراحی سایت که تا سال ۲۰۱۵ پرطرفدار بود، سهولت طراحی صفحات استاتیک و ایمنی و اطمینان زیاد آن برای سرورهای آن زمان بود. با عرضه سرورهای کم هزینه و افزایش طراحی وب فناوری امنیت سرور، رفته رفته طراحی سایت داینامیک یا پویا جای این سبک طراحی سایت را گرفت.

– طراحی سایت داینامیک
در طراحی صفحات داینامیک وب سایت طوری است که خود صفحه پا برجا است ، اما محتوای آن تغییر می کند. قالب این صفحات از طریق یک برنامه سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می‌کند، به وجود می اید.در واقع محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر، ایجاد می‌شوند. این یعنی محتوای صفحه به خودی خود بر سرور موجود نیست و با دعوت این گونه محتوایی از یک طراحی سایت صفحه سایت داینامیک، این صفحه بر سرور به وجود می اید و برای کلاینت ارسال می گردد.
در یک سایت داینامیک، صفحات اصولا محتوای لازم خود را از یک دیتابیس در Back-end دعوت می کنند . زمانی که صفحات داینامیک وب سایت برای نخستین بار گسترش می یابند . گسترش نخستین صفحات داینامیک وب به طور مستقیم در زبان‌هایی مانند PHP، Perl یا ASP انجام می شود.

یادگیری و آموزش طراحی سایت چه مراحلی دارد؟

تعلیم مبانی نخستین و حتی پیشرفته طراحی سایت، کار انچنان سختی نیست. برای یادگیری طراحی سایت، فقط لازم است ماخذ صحیح را به طور آنلاین یا با حاضر شدن در کلاس‌ یاد بگیرید.
اصلی ترین عامل در متخصص طراح سایت شدن ،طراحی سایت محمد جانبلاغی تعلیم مفاهیم نخستین از طراحی سایت یک مرجع قابل اعتماد و بعد از آن بدست اوردن تجربه است. مطلوب ترین مرجع برای شما در حیطه تعلیم طراحی وب، می‌تواند آموزش‌های پروژه محور در حیطه طراحی وب و سئو باشد تا با انجام پروژه‌های گوناگون در حین یادگیری، این امکان را بیابید که تجربه‌ای نخستین در حیطه گسترش و آنلاین کردن یک سایت کسب کنید. بعد از تمام شدن آموزش با انجام پروژه‌هایی در جهان واقعی تجربه خود را بالا ببرید و به یک طراح سایت متخصص مبدل شوید. آموزش طراحی سایت در اصفهان هم یکی از تجربه های لذت بخشی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر تمایل به یادگیری طراحی سایت هستید ، حتما امتحان کنید.

مشاغل در ارتباط با طراحی وب سایت

به غیر از طراحان وب سایت، برای پیروزی یک وب سایت و تلالو ان در نتایج گوگل ، اشخاص بسیاری باید به گسترش و مراقبت از آن مشغول باشند . در اصل طراحی سایت فقط اغاز یک روند عظیم جهت رسیدن سایت به سود است.
زمانی که قصد ایجاد یک تجارت آنلاین را دارید ، قبل از هر کاری الزامی است یک وب سایت مطلوب طراحی کنید. در این روند به غیر از طراح وب سایت باید با کارشناسان دیگری هم قرارداد ببندید .

شما برای یک طراحی سایت موفق:
یک گرافیست لازم دارید .یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت تا به شما اموزش دهد که چه راهبردهایی را استفاده کنید تا با بهره گیری از روش های بازاریابی آنلاین، دائما اثرگذارترین ترافیک را به سایت خود راهنمایی کنید.
کارشناس کپی رایتینگ، فردی است که به شما جهت شکل دهی طراحی سایت محتوای صحیح و پی جویی مقصود سئو کمک می‌کند. یک کارشناس تولید محتوا همراه کارشناس دیجیتال مارکتینگ ، قادر است ضامن بودن شما در صفحه اول گوگل باشند. شما می‌توانید جهت حضور مطلوب تر ، از یک کارشناس سئو هم استفاده کنید تا محتوای شما مطلوب تر و اثر گذارتر دیده شود.

طراحی سایت موفق

طراح رابط کاربری یکی دیگر از کارها و شغل های در ارتباط با طراحی سایت و حفظ سایت است. این شخص قادر است به شما در به وجود اوردن یک معماری داده ، طراحی کاربر محور، طراحی زیبا و همچنین بهترشدن عناصر ظاهری سایت کمک شایانی کند.

ما تمامی این افراد را برای موفقیت هرچه بیشتر کسب و کار شما طراحی سایت در رادمان گرد هم آورده ایم تا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت اصفهان تمامی مواردی که شما برای طراحی سایتی موفق نیاز دارید را ما به صورت تخصصی به شما ارائه دهیم. با طراحی سایت رادمان کسب و کارتان را جهانی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا