جامعه

بازداشت تعدادی از کارمندان شهرداری بوکان تایید شد

بازداشت تعدادی از کارمندان شهرداری بوکان تایید شد
کمیته سیاسی حزب تدبیر و توسعه اطلاعیه صادر کرد

سخنگوی شورای شهر بوکان بازداشت چهار نفر به اتهام تخلفات ساختمانی در شهرداری این شهر را تایید کرد.
علی قادری در گفت وگو با پایگاه خبری آرمان خرد، گفت: تا کنون چهار نفر از کارمندان شهرداری بوکان به اتهام تخلفات ساخت و ساز دستگیر شده اند، پیش‌تر نیز چند نفر خارج از مجموعه شهرداری بوکان در همین ارتباط دستگیر شده بودند.
او با اشاره به اینکه این افراد همچنان در بازداشت هستند، بیان کرد: تا این لحظه تحقیقات در حال بررسی است و هنوز نتیجه پرونده به صورت رسمی اعلام نشده است.
تا کنون مجموعه دستگیری ها در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرداری در بوکان به ۸ نفر رسیده است. در همین خصوص کمیته سیاسی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان اقدام به صدور اطلاعیه ایی با عنوان «رشوه خواری زشت و کریه از عروس موکریان» کرد.
در متن اطلاعیه آمده است: بوکان زنده مانده و می‌ماند و به خود می‌نازد که سربازان گمنامی دارد که اینگونه «عروس موکریان» را ناز و نوازش می‌کنند و نمی‌گذارند تا چهره‌اش با‌ رشوه‌ خواری صدمه ببیند.
بوکان مرکز جذب مهاجران زیادی از شمالغرب ایران و خصوصاً بخش‌های کُردنشین ایران ‌است اما مهربانانه از قاجار تاکنون به دنبال آن است تا با اقتدار بایستد. مردمانش زندگی را ساده می‌انگارند و با صنایع خرد و گردشگری پذیرای مسافران هستند و با مهیا کردن آنچه که دارند از فرش دستباف، ترشی، سبزیجات، لبنیات محلی، میوه‌های فصلی و… بدرقه مسافران می‌کنند تا بگویند چقدر مهمان نوازند اما این مردمان تحمل نخواهند کرد که رشوه‌ خواری خاری در چشمانشان شود.
ما اعضای حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان خرسندیم که با افشاگری پدیده «ارتشاء» در میان کارکنان نهاد شهرداری در ادوار قبلی شوراها و مدیران شهرداری بار دیگر عدالت را می‌توان فریاد زد و خواهان آنیم تا اشد مجازات برای خاطیان در نظر گرفته شود تا بوکان سربلند و سرافراز پاکدامن‌تر از همیشه نگینی باشد برای ایران زمین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا