جامعه

آغاز تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری بوکان

برای اولین بار شهرداری بوکان در تلاش برای تهیه طرح تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله با چشم انداز ۲۰ ساله شهر می باشد
به گزارش  پایگاه خبری آرمان خرد؛ دیروز نخستين نشست تهیه طرح تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری بوکان به ریاست محمدخانی شهردار بوکان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و نیز جمعی از کارشناسان شهرداری و شرکت مشاور طرح برگزار شد.

ناصح محمدخانی شهردار بوکان ضمن اعلام این خبر افزود در تلاش هستیم برای اولین بار طرح و برنامه عملیاتی ۵ ساله شهر بوکان با چشم انداز ۲۰ ساله را تدوین و به تصویب رسانیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تهیه و تدوین این طرح جهت تعیین و اولویت بندی طرح ها و برنامه های اجرایی شهرداری و نیز برآورد هزینه و محل تامین اعتبارات در حوزه های کالبدی و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بحران، محیط زیست و خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی در چهارچوب چشم انداز ۲۰ ساله و پنج سال آینده بر اساس دستور العمل برنامه راهبردی عملیاتی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور انجام خواهد گرفت.

شهردار بوکان در پایان افزود: سعی خواهیم کرد در تهیه این طرح از کلیه سازمان ها و واحد های شهرداری و همچنین نخبگان، اساتید و گروه های مختلف مردمی و همشهریان ارجمند بهره گرفته شود.

تحلیل تفصیلی هزینه و درآمد شهرداری، تدوین چشم انداز ۲۰ ساله، برنامه راهبردی میان مدت شهر بوکان، برنامه پنج ساله میان مدت شهرداری، تدوین اهداف کیفی و راهبردی شهرداری، تدوین برنامه عملیاتی در زمینه های توسعه شهری، حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، بهبود محیط شهری و تدوین برنامه تفصیلی پروژه ها و برنامه های عملیاتی در ۵ سال آینده از جمله موارد مورد انتظار در چهارچوب این مطالعات خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا