جامعه

قائم مقام دبیر حزب تدبیر و توسعه شهرستان بوکان منصوب شد

جلسه معافه قائم مقام دبیر حزب تدبیر و توسعه شهرستان بوکان با حضور بازرس کشوری حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی روز پنج شنبه مورخ 20 مردادماه در دفتر حزب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان خرد ، مهندس رضا سلیمانی دبیر حزب تدبیر و توسعه شهرستان بوکان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین، گزارش مبسوطی از عملکرد حزب را به سمع و نظر حاضرین رساند.

در ادامه دکتر جلال زکی بازرس حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، افزود: کار حزبی فقط مختص سیاست نیست و احزاب در همه زمینه ها می توانند گره گشای مسایل و مشکلات باشند و پیشنهادات سازنده را به دستگاه های اجرایی ارائه دهند که قطعا حزب تدبیر و توسعه در راستای پیگیری مطالبات و منافع عمومی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
دکتر زکی خاطرنشان کرد: حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی از سال 1376 تاسیس و بعنوان یکی از احزاب مردمی، مستقل و فراجناحی عمل نموده و هیچ گرایشی به احزاب چپ، راست یا میانه ندارد و در زمان دولت های گذشته و حال توانسته است نقش بسزایی را در مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس در سراسر کشور ایفا نماید.
وی خاطر نشان کرد: انعكاس خواسته‌های مردم به دستگاه حاكمه و سلب استبداد و فساد سياسی، اقتصادی و اداری از قوای حاكم و كارگزاران نظام از كاركردها و آثار مثبت احزاب سياسی در کشور می باشد.
دکتر زکی اظهار نمودند: با رایزنی هایی که در تهران صورت گرفته در نظر داریم طی یک پروسه کاملا قانونی، یک شعبه از کانون کارگران حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی به منظور پیگیری مسایل و مشکلات قشر زحمتکش کارگر در این شهرستان ایجاد گردد.
در پایان با صدور حکمی از سوی دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، “سیدکریم قادری” از نیروهای ارزشی، جهادی و تاثیرگذار شهرستان بعنوان “قائم مقام دبیر حزب در شهرستان بوکان” منصوب و حکم ایشان توسط بازرس حزب اعطا شد.
شایان ذکر است، تاکنون هیچ حزب سیاسی در شهرستان بوکان اقدامی مثبت در جهت رفاه حال مردم انجام نداده است و حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان بعنوان احزاب فعال و تاثیرگذار در سطح کشور توانسته است به رسالت واقعی خود برای حل و فصل مشکلات مردم در این شهرستان گامی مثبت بردارد و امید است احزاب دیگر نیز به جای بازی های سیاسی و حرکت های پوپولیستی اقدامی مفید و مثبت برای پیشرفت و توسعه شهرستان بوکان (عروس موکریان) بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا